• +34644411290
  • info@enitec.com

Tramitació d'altes, baixes i variacions d'empreses i professionals a Règim General ia Règims Especials.
Comunicacions d'obertura de centres de treball i legalització del llibre de visites.
Representació d'Inspeccions de Treball, Actes de Conciliació davant de l'UMAC.
Càlcul i confecció de rebuts de salaris, pagues extres, endarreriments, liquidacions i indemnitzacions.
Seguiment del Conveni Col·lectiu aplicable.
Revisions salarials.
Cartes sancionadores i acomiadament.
Gestió d'assegurances socials: liquidacions mensuals, endarreriments i complementàries, en les modalitats de càrrec a compte o pagament electrònic mitjançant la presentació telemàtica per sistema xarxa.
Gestió i tramitació de contractes, pròrrogues i transformacions en indefinit a través del Sistema Contracte de l'SPEE.
Tramitació d'accidents de treball per sistema delt@ i incapacitat temporal per mitjà del sistema xarxa.
Liquidació i presentació telemàtica de retencions a compte de limpost sobre la Renda de les Persones Físiques.